Handelsvillkor

VILLKOR PÅ NEDSLIMMAD.SE

Allmän information

Able Health ApS
Marselisborg Alle 24,
8000 Aarhus C
CVR-nummer: 38611933
E-post: support@nedslimmad.se
 

Priser

På Nedslimmad.se förbehåller vi oss rätten att göra eventuella fel i våra priser. Dessutom förbehåller vi oss rätten att ändra priserna utan föregående samtycke. Vi förbehåller oss också rätten att sälja ut.

BETALNING

Nedslimmad.se accepterar betalning med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard. Betalningen dras från ditt konto först när varan har skickats. Alla belopp är i danska kronor. Danska kronor och inkl. moms. Med förbehåll för prisfel och varor som är slutsålda eller inte finns i lager.

LEVERANS

Alla våra produkter är digitala produkter. Du får din vara på den e-postadress som du angav vid köpet.

Klagomål

Det finns en tvåårig garanti enligt köplagen. Vår garanti gäller material- och/eller tillverkningsfel. Du kan få varan reparerad, utbytt, pengarna tillbaka eller en prisnedsättning, beroende på den specifika situationen. Reklamationen gäller inte defekter eller skador som orsakats av felaktig hantering av produkten/tjänsten. Du måste klaga inom en "rimlig tid" efter att du har upptäckt felet. Nedslimmad.se kommer att täcka returkostnader i rimlig utsträckning.
Läs mer om din rätt att klaga på Konkurrens- och konsumentmyndighetens webbplats.

Återbetalning

Vid återbetalning ska du bifoga bankuppgifter i form av ett registreringsnummer och kontonummer så att det överenskomna beloppet kan överföras. Informationen kan lämnas via e-post eller på annat elektroniskt sätt utan risk, eftersom det inte är känslig information och den kommer endast att användas för att vi ska kunna fullgöra återbetalningen.

Varor som är undantagna från ångerrätten

Följande typer av varor är undantagna från ångerrätten:
- Varor som tillverkas enligt konsumentens specifikationer eller är tydligt personliga.
- Förseglade varor som av hälsoskydds- eller hygienskäl inte kan returneras och där förseglingen har brutits efter leveransen.
- Varor som på grund av sin karaktär oskiljaktigt blandas med andra varor vid leverans.
- Varor där förseglingen har brutits.
- Tillhandahållande av icke-finansiella tjänster, där tillhandahållandet av tjänsten har påbörjats med konsumentens föregående uttryckliga samtycke och med en bekräftelse på att ångerrätten upphör när tjänsten är helt utförd. -
Tillhandahållande av digitalt innehåll som inte tillhandahålls på ett fysiskt medium, där tillhandahållandet av tjänsten har påbörjats med konsumentens föregående uttryckliga samtycke och med en bekräftelse på att konsumenten därmed förlorar sin ångerrätt.
- Kontrakt som ingås genom offentlig auktion.
- Varor som snabbt försämras eller blir föråldrade.
 

Återbetalning

Om du ångrar ditt köp får du naturligtvis tillbaka det belopp som du har betalat till oss.

Klagomål

Ett klagomål om en produkt eller tjänst kan lämnas in till Centret för klagomålslösning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klaga till Centret för klagomålslösning via representanthusets klagomålsportal.
Länk: Klagoportalen för representanthuset
 

Om du är konsument och bor i ett annat EU-land kan du registrera ditt klagomål på EU-kommissionens plattform för klagomål online.
Plattformen finns här: https://ec.europa.eu/consumers/odr/Angiver
Om du lämnar in ett klagomål här, vänligen ange vår e-postadress: support@nedslimmad.se